Hair color

Jag har inte så mycket intressant att säga just nu.
 
Jag går hemma & min host family är iväg på semester. Så kan det gå när man åker på att blir sjuk. Jag har mest varit hemma hela veckan, blir väl så när alla jobbar med (?). Igår fick jag ett litet "breakdown" & hade världens sämsta dag. Just nu går inte mycket som jag vill om vi säger så, kände bara för att gråta. Jag antar att det lätt känns så ibland när man är så långt ifrån hemma? Men idag så är allt lugnt igen. Men ja, skulle bland annat färgat håret igår men frisören vägrade göra mitt hår ljusbrunt/mörkblont & erbjöd sig att hon kunde färga det lika mörkt om inte mörkare än min naturliga färg. No way, det var inte vad jag bad om!! Så efter en lång diskussion gick jag därifrån, skit sur. De var rädda för att resultatet inte skulle bli bra, har mina funderingar på om de va rädda för att bli stämda eller något? Kan man ju bli för vad som helst här liksom. Anyways, as sur åkte jag iväg och shoppade helt ensam. "tröstshoppa" ♥ haha. Hittade dock inte så mycket, kanske lika bra det! Jag & Frida åkte iväg och åt på Panera på kvällen, gjorde mig iallafall på bättre humör. Köpte sedan färg och tro det eller ej, bad ingen om hjälp ens... Sur & envis färgade håret på mig själv igårkväll. Spendera sedan natten borta. Idag jobbar alla igen så jag har solat lite ute i trädgården, tittat på tv, ätit, skypat med mamma, pappa & Emma och sedan hunnit med att skypa lite med bästa Kajsa också. Gäller att passa på! Om ett tag rör vi oss iväg på lite Yoga. 
 
 // Lyckades inte få ngn bra bild på håret. Men ja, typ ljusbrunt nu. //

Kommentera här: