Shorter post.

Nu blev det två rätt långa inlägg & lite deppiga. Även rätt gnälliga, Big surprise, jag är väldigt gnällig när jag är sjuk! Fråga min familj, de vet precis vad jag menar. Sorry för det, för er som inte orkar läsa så mycket så har jag åkt på urinvägsinfektion som "spridit sig" vidare till njurarna & ledit till att jag har en njur inflammation typ? ,  njurbäckeninflammation, Kort & gott! Nu är det även hela 4 månader sedan jag lämnade Sverige & kom hit! Skapligt länge ändå & ja, det börjar kännas. Är så himla glad att jag har Frida & Gabbi härborta, mina bästaste. ♥ Vad skulle jag göra utan de!? På riktigt, kan inte förstå att jag inte känt de längre än vad jag har.

Anyways, jag ska ta medicin nu & sedan försöka sova igen. Det behövs nog.
Imorgon är det tillbaka till doktorn igen, sedan får vi se om jag tittar till barnen
lite beroende på hur pigg jag känner mig. Det är inte som ett "vanligt" jobb då du bara
sjukskriver dig hit & dit direkt, om vi säger så.  Tack & godnatt
 
// Hahaha, bild 2: jag - "jaha, vad gör vi nu? , Frida - "Vi tar en gäsp-selfie, gotta love that girl! //
 

Kommentera här: