Times Square and Brooklyn Bridge

På lördagskvällen när de andra tjejerna åkt hemåt igen begav sig jag, Gabbi & Kristin ut i New York lite till. Kollade in times square, åt pizza på John's pizzeria, bara gick runt, gick in på ett ENORMT Forever21 osv. En sån där kväll ni vet då allt bara är "lagom". Jag älskar ordet lagom, varför finns inte det på engelska...

På söndagen packade vi ihop alla våra saker, åt hotellfrukost & begav oss sedan ut i New York igen. Vi beslutade oss för att kolla in/gå på Brooklyn Bridge. Inte alls en tokig idé faktiskt! Vi hade så himla bra väder hela helgen dessutom. Efter ännu en dag i NYC rörde sig Kristin mot flygplatsen & jag och Gabbi lite senare med bussen (ca 4 timmars resa med buss) hemåt igen. Helt proppat på bussen så vi fick inte ens sitta brevid varandra... Men man sover ändå till mesta dels så gjorde inte så mycket. När vi kom tillbaka till DC tog vi tunnelbanan & sedan hoppa jag på bussen i Ballston (på sekunden att jag hann eftersom t-banan var sen!!) & åkte hemåt. Helt slut när jag väl kom hem givetvis. Men tackar alla inblandade för en helt grym helg. ♥
 
 



// Broadway & bästa Mamma mia!!! //

// limousiner såg man givetvis överallt med! //
























 





// Lyckades såklart inte få någon bra bild under helgen på frihetsgudinnan men någon dag under året ska man vill hinna åka över dit med istället! //












 


Kommentera här: