MOVIETIME

Har hunnit med att se många filmer under kvällarna också senaste tiden. Haha, igår titta jag till och med på 3 avsnitt av pippi för jag inte kunde somna!!! x). Nostalgi & svenskt ♥ , haha, är ändå skönt att komma på andra tankar. Har sett alla vänner avsnitt tusentals gånger (dock fortfarande BÄST!!), kanske borde se lite på Sunes jul eller något snart? Är dock inte lika roligt här när jag inte har mina småsystrar här & våran humor. Saknar faktiskt vore muppiga stunder nu. Inte bara det, saknar mina systrar väldigt väldigt vääääldigt mycket härborta måste jag erkänna. Men ja, har bland annat sett dessa under helgen:
 
1. Föräldrafällan - En favorit sedan jag & Michelle var mindre, men fortfarande lika bra!!
Man kan ju inte låta bli att skratta åt alla hemskheter de ställer till med.

 
 
2. Notting Hill, även detta är en favoritfilm!! Skulle tro att det är min mammas favoritfilm med? Haha, kan inte låta bli att tänka på hur min mor sitter där & gråter i soffan till denna film iaf. Trodde man väl aldrig att man skulle sakna? haha. ♥

3. " White House Down bestämde jag & Gabbi oss för att se mitt i natten i helgen. Väldigt bra film, rekommenderar jag verkligen att se!! (nej, det är ingen "typisk tjej film" som jag alltid kollar på annars) Jättespännande så gick inte att somna ifrån. Den blir förstås lite extra bra eftersom vi bor där filmen utspelar sig, coolt. Där de är går vi liksom runt om dagarna. haha. 


Till helgen är det nog dags för Bio sen igen!! (Älskar biografen vid court house)
Har ju trots allt "bara" vart på bio 4 gånger på 6 veckor!

Kommentera här: