Concert in DC

Igår var det tisdag och den 11 november även känt som "Veterans Day" i USA. Så jag & Angelica åkte in till DC där de höll i en (gratis) konsert! Det var så sjukt mycket folk, aldrig varit med om värre och väldigt svårt att se något, men ljudet var toppen! Gör mig ingenting att jag såg lite dåligt faktiskt för det var helt gryyymt iallafall! Rysningar genom hela kroppen & så sjukt bra. Går inte att beskriva!! Nu kommer jag med mitt "amerikanare är såhär & såhär igen" Men de var så himla bra stämning, de släpper verkligen loss. Awesome!

Rihanna, Eminem, Jessie J, Bruce Springsteen, Metallica, Meryl Streep, Jack Black & Carrie Underwood är bara några av alla som stod på scen igår. Alltså, WOW! (Finns ett kort klipp på min Insta & gott om uppdateringar på twitter för den som tycker det är kul!)

Tyvärr blev det ju inga bra bilder & inte filmer heller för den delen. Men påtal om filmer har jag hur mycket film som helst från allt möjligt sedan jag kom hit. Har jag tid i helgen ska jag klippa ihop något & slänga upp!
 
 


Kommentera här: