Weekend course

I helgen var jag alltså iväg på kurs i Baltimore som ligger i Maryland eftersom det är något vi som sagt måste göra. Kursen var faktiskt över förväntan kul! Lärare härborta mot i Sverige är väldigt annorlunda och enligt mig faktiskt även mycket bättre. De lär ut saker på ett helt annorlunda sätt och jag glömde helt bort tiden för att det faktiskt var intressant & roligt istället för att man sitter där & nästan somnar som annars i skolan ibland. På lördagen hade vi föreläsning nästan hela dagen "American Government" & på eftermiddagen/kvällen var det dags för boxning & självförsvarskurs! Det var en hel del svenskar där och jag träffa en jättetrevlig & skön tjej som heter Thenny som jag även delade rum med sedan. Vi bodde på hotell, as nice! På lördagskvällen beställde vi upp mat på rummet, roomservice är nog den bästa grejen som finns!?. På söndagen så blev det psykologi hela dagen innan jag tog tåget hemåt till DC igen. Nu är 4 av 6 credits gjorde & jag är godkänd! Woho.
 
 

Kommentera här: