I love yoga

Jobbat hela dagen idag & igår i vanlig ordning! Var ledig idag medan Alice var i skolan, hon är bara två år så hon går på "pre-school" 3 gånger i veckan i 3 timmar, precis lagom att hinna iväg till gymmet under den tiden de dagarna. Har även vart "duktig" faktiskt &  gymmat nästan varje kväll & kör även yoga på tisdagar, det är såå himla himla roligt. Tycker verkligen yoga suger rent ut sagt i Sverige men är helt annorlunda här, så gillar det bara mer och mer för varje gång! Förra veckan på yogan kom jag till och med ner i spagat med FEL ben, efter mer än 15års träning kan jag nu äntligen sitta i spagat med båda benen (de andra lärde jag mig när jag va 6, lite skillnad, haha!) ja som ni märker är jag sjuuukt nöjd!! Anyways, var på gymmet även nu ikväll, skönt att rensa huvudet lite, och kan ju lika gärna kolla paradise hotell på crosstrainern eller cykeln som hemma i sängen, "why not liksom?" jag som aldrig gillat att gymma har äntligen börjat fatta tycke fört, Hm...vad händer liksom? Haha. 
 
Idag har vi bland annat vart en sväng på ett gammalt post museum med barnen också. Har varit rätt trött efter denna dagen, men skrikiga & gnälliga barn får man väl tåla ibland. Nu ska jag strax krypa ner & sova, imorgon väntar ännu en arbetsdag, tycker dock om torsdagar rätt så mycket eftersom jag får ta lillan iväg till gymnastikhallen då, hihi. Sen på fredag tar jag mitt pick&pack och far iväg till New York och på fredagkväll kommer jag äntligen stå där på flygplatsen, gråtandes och kramas med min älskade lillasyster igen. Känns helt overkligt att hon faktiskt snart är här! Som jag längtar, ni anar inte. ❤️ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: