On my way to NYC

Skrev ett långt inlägg som sedan försvann!? Detta är varför jag hatar att blogga från mobilen i vanliga fall!
 
 
Jaja, har hur som helst bara jobbat tisdag-torsdag denna vecka, så himla skönt! Dock har det vart lite kaos i huset denna vecka men det har vi ändå klarat av bra. Eftersom det senaste dagarna varit lite dåligt väder tog jag & Gabbi ungarna med oss till Tysons för att leka i "lekparken" inomhus & sedan lite lunch på fridays, mums. Idag skiner solen igen & ska bli bättre väder igen framöver, bara att hålla tummarna för att det stämmer! Idag ställde jag upp & passade Edith någon timme trots att jag egentligen var ledig, gjorde mig inget alls, ibland kör det ihop sig & blir inte som tänkt :). Har vart & handlat lite, packat & gjort mig redo. Mike var snäll och körde mig sedan till union station, hann med bussen nästan på minuten, dels för att "personalen" där var såå himla dryg & otrevlig, usch för sådana människor!' Nu sitter jag på bussen påväg mot New York, tog en direktbuss utan några stopp så ska ta ca 4h, lite segt.. & så långtråkigt att åka ensam. MEN trots att denna bussresa är rätt seg & denna helg kommer bli lite dyr så kunde det inte kännas mer värt det, för ikväll får jag äntligen träffa min lillasyster igen efter ett halvår! Wiho, som jag längtat. 
 
 

 
 
 
 
 
 
 



// fick nästan tårar i ögonen av bara detta lilla? Vilken mes jag börjar bli. Blir ju bara mer & mer lik min mor, haha! Skrämmande...//
 

Kommentarer:

1 Kajsa:

ÅH vad roligt att dagen äntligen är inne!! Ha de så himla mysigt nu :) <3

Svar: Jaa, var verkligen kul att ha henne här!! <3
Caroline Bengtsson

2 mamma:

Har ju sagt att du inte är någon tuffing <3

Svar: Har upptäckt det... Helt ditt fel! <3
Caroline Bengtsson

Kommentera här: