Picture this!

Tänker inte skriva tusen långa inlägg (igen) bara för att jag inte skrivit på ett tag. Minns ju knappt vad jag gjort om dagarna. Slänger upp lite bilder på vad jag haft för mig senaste tiden istället. Bilder & allt från när Lisa var här hittar ni längre ner. Tänker inte ens lova att blogga oftare & bli bättre, hihi. Skriver när jag har tid eller känner för det istället.  Puss puss!
 


// Wiie, har fått hem min selfiestick! //

// Brunch på Silver Dinner, ännu ett nytt favvoställe!! //
// Medan Gabbi var i Swe i 2 veckor hann jag & Fifa med TRE utgångar. Haha, hur gick det till... //





// Som sagt har blivit en del festande senaste veckorna //

// Men är det "Swedish night" är det klart vi måste åka & kolla läget! //



// Tog med båda barnen på Zoo. Lejonen har fått bebisar. så sööta. //









// Alice har börjat med gymnastik! Denna hallen är myycket bättre än den förra som Edith var i. De har ett trampolinefloor precis som hemma, pegasus, fristiåendegolv & en grop, dock ingen tumbling&dåligt med trampetter. Men lyckan av att kliva in i en hall igen ♥ som jag saknat det. //





// Pizzatime! //
 

// Angelica, Gabbi, Frida, Bea & Jag. My sweeedish girls! //

// Och detta var Beas sista helg, idag sitter hon på planet hem till Swe. Buhu. //

// I'm gonna miss you girl! Men kmr till på Öland i sommar, promise! //



// Angelica har bara vart här 1 vecka & Bea åker hem nu. Frida har jag tack & lov kvar i 2månader till, och jag & Gabbi har redan varit här i över 5 månader. Shit. Haha, bra blandning! //

// Det här med brunch har vi gjort till en tradition VARJE helg ♥ //

// Fick såklart ingen bra bild, Men iPhone 6 kom ut för några dagar sedan. Köerna är helt sjuka!!  Man blir ju lite sugen, redan vart inne  & kikat på den, men får bli när jag åker hemåt till Sverige igen! //

// Tacomys med mina 2 bästa //



// När man väntar på att städerskorna ska städa klart de sista så man kan få äta! //

Kommentera här: