since last time!

Har haft Lisa på besök, sedan helgen efter det fick jag & Frida för oss att gå ut på både fredagen & lördagen. Det är alltså 18+ ställen som vi inte får dricka på, men det kan man ju göra innan istället! Men promoters är ju annars en fördel såklart. Har vart på LCC-möte i 3timmar & träffat jättemycket nya au pairer, väldigt kul ska jag erkänna. Har annars haft det lite tufft senaste tiden men tror det är påväg åt rätt spår igen. Det blir vad man gör det till! Så bara ge det en ärlig chans liksom!
I fredags drog vi (jag, Gabbi & Frida) ut ännu en gång tillsammans med en ny tjej som heter Angelica & med Bea som åkte tillbaka till Sverige idag. Vad har mer hänt? Hm... Jag har tränat nästan varje dag & senast igår tränade jag till och med både morgon & kväll. Jag har pratat med många av alla mina fina vänner hemma i Sverige, haft myskvällar med mina brudar härborta osv. Svårt att minnas allt. Har annars mest jobbat förstås. Idag har jag vart ledig... Dock känt mig hängig så legat inne hela dagen vilket gör att jag inte är trött & kan somna nu istället!! Snart dags att försöka dock så jag orkar upp imorgon! För imorgon står det jobb på schemat igen & även på torsdag. Sedan är jag ledig fredag & då ska jag åka med Gabbi till Front Royal och spendera helgen i deras hus där!! Det blir kräftskiva med båda våra värdfamiljer & lite annat folk bland annat, sedan får vi se vad helgen har att bjuda på. Wiho. 
 
// Ja, en kräftbild passade väl in? haha //

Kommentera här: