Wednesday

Världens segaste dag. Gick upp och gjorde barnen redo för skolan. Åkte sedan till Dmv för att skaffa körkort som sagt. (för tredje gången i mitt liv!!) Och yes, I did it! Klarade skrivning och har numera även körkort i Cali, tjoho! Tog "bara" 6 timmar. Segaste och värsta jag varit med om..USCH! Satt alltså i kö och väntade därinne i 6h utan att äta varken frukost elr lunch. Väldigt seg dag. Lillan fick dessutom stanna i skolan/fritids en timme längre på grund av det. Varit supertrött sen hela eftermiddagen/kvällen. Skulle träffat några vänner ikv, så blev det dock icke. Stod på mitt schema att jag skulle sluta runt kvart i åtta, slutade istället kvart i tio? Tror mina värdpäron kan ha tittat fel eftersom jag egentligen skulle sluta så sent imorgon? Anyways. La Rhea först & lyckades somna tillsammans med henne i hennes säng...så trött var jag visst! haha. Vaknade 20 min senare av att Miles kom upp tack o lov så då var det bara & lägga de andra två. Så jo, har väl haft bättre dagar kan man ju säga...Men imorgon är en ny dag. Nu ligger jag i sängen bredvid en snarkande hund, supertrööttt & ska se ett avsnitt av OC. Blir så sugen på att åka iväg till Orange County ngn gång när jag börjat titta om på den serien igen! 

Natti natti ♥ , eller... godmorgon Sverige!

Kommentera här: