Happy days

I måndags jobbade jag nästan hela dagen & hann även med att gymma en sväng. Har äntligen kommit igång med att gymma igen & varit där varje dag denna vecka! I tisdags var jag ledig under dagen så då åkte jag, Angelica, Emmy & Frida iväg till Potomac Mills där vi gick runt och tittade i alla outlets, åt sedan lunch på Cheesecake factory & hann även med en jättesnabb sväng till Ikea som ligger precis intill. En sån där helt perfekt & bra dag. Kommer sakna dessa tjejer så himla mycket!! I onsdags jobba jag som vanligt och sedan drog jag & Gabbi till gymmet och vi avsluta sedan kvällen med en massa behövligt prat på subway. Igår var en av alla dessa "Snow days" igen. Skolorna var med andra ord inställda och jag hade båda tjejerna hemma hela dagen. Gabbi kom över med sina kids också så de fick leka så gick ändå bra. Anette var även snäll och kom med lunch till oss alla sen med. Jag & Edith byggde ute i snön på eftermiddagen & tittade på film. När jag slutat rörde jag mig mot gymmet och senare framåt kvällen åkte jag hem till Casey där jag spenderade natten. Som jag kommer sakna att somna i hans armar... Nu ska jag strax gå iväg och hämta upp lillan i skolan sedan får vi se vad resten av dagen har att bjuda på. Ska jobba enda framtill 8 ikväll. 

Nu har jag inte alls lång tid kvar här och jag kan inte annat än att tänka på hela tiden att jag kommer sakna så himla mycket saker här. Längtar dock även ihjäl mig efter att få se & uppleva något nytt! Har iallafall mycket att se fram emot dessa sista veckor. Älskar att ha saker att se fram emot!! I helgen kommer min bästa Ronja hit och hälsar på mig. Wiho. Nästa vecka & helg kommer Frida (förvirrande det blir när jag har två Frida kompisar) till DC igen äntligen. Som jag saknat henne!! Och idag fyller hon dessutom 21, massa grattis. Min älskade lillasyster fyllde även 14 igår. Hur sjukt är inte det, i mina ögon är hon fortfarande en liten skrutt liksom. haha. ♥ Anyways. Min sista tid här ska spenderas så mycket det bara går med alla fina vänner jag funnit detta år & min pojk. Om ett par veckor har jag även en helg i NYC inbokad & helgen efter det en helg i Chicago inbokad. Gäller att passa på när man fortfarande befinner sig på denna sida. Sedan är det dags att röra sig mot väst kusten för nya äventyr!
 


// Lunch på CF //

// Angelica & Frida //

// Emmy & Jag //
 
 


// Nu har påskmusten börjat tittat fram på Ikea, något jag snart behöver köpa! //


 

// När snön tittar fram & skolan blir inställd! //
 

Kommentera här: