" Lately I've been losing sleep"

Har varit kaos senaste tiden på många plan i mitt liv så jag har helt ärligt inte känt för att skriva något.  Det är letande efter ny familj, se till att göra färdigt sina sista credits & lite annat.

Anyways...Minns knappt vad jag gjort senaste tiden? Tur att jag har bilder från det mesta som påminner mig! Så på ett ungefär: Har varit på museum varje lördag för att få mina sista credits som sagt! Har hunnit med att se Fifty Shades Of Grey med ett gäng brudar på bio, tycker viserligen boken var bättre (på engelska!) men den är fortfarande så himla bra, tror jag dör!! Ätit på Thai med Gabbi ett par gånger & även en gång med henne & Hind. Har tittat på Grammysgalan med Océane & Dena. Träffa även de helgen efter tillsammans med Angelica & sov hos Océane. Vart på IKEA & köpt hem mer svenkt gott att äta. Sovit hos Casey några gånger & hjälpt honom att seriöst möblera om HELA huset. hahaha. Tittat på deltävlingarna av mello. Druckit för mycket vin & haft en rejäl bakfylla. Ätit tacos & myst med Angelica och Frida. Ätit brunch med Gabbi, Océane & Dena på Cheesecake factory. Skypat några gånger med min förhoppningsvis "framtida värd familj". Lekt med barnen här hemma som alla andra dagar i veckan. Ätit på alla möjliga ställen. Skypat med min familj hemma i Swe & även med Lisa och även hunnit prata ett par gånger i tele med Ronja som ÄNTLIGEN befinner sig härborta i USA hon med. Börjat gymma igen efter att läkaren nu "friskförklarat" mig helt efter operationen igen. Har även varit snöstorm & kaos här. Ja, amerikanare är löjliga när det gäller snö & stänger skolor & hela köret men denna gång fick vi faktiskt en hel den snö och ca -20° vilket (tydligen???) Ska vara det kallaste här i DC på över 100 år, om det stämmer vet jag inte men det är vad folk säger. Shoppat en del & införskaffat mig bland annat en ny väska som jag absolut inte behövde (haha) men fullständigt älskar. osv osv. 

Nu ska jag ut och ta en promenix i snön medan Städerskorna är här. Sedan ska jag plocka upp Alice från skolan. Hade tänkt gå på bio ikv. men blir att jobba hela kvällen istället & sen röra sig en sväng till gymmet. Finns ju fler kvällar. Sover sedan hos "my guy" & Imorgon jobbar jag bara någar timmar på kvällen. Tjoho!


Och så lite bilder från några av alla dagar & helt fel ordning! :


// Vindrickande med Gabbi på CF //
// Lunch m. Gabbi efter en dag på museét! Guess what!?
jag är ÄNTLIGEN klar med mina 6 credits!!! //
// med Alice på gymnastiken! //
// Liten sjuk tjej som ville sitta i knä mest hela dagen. sötis. //
// En till sjukis som ville spela spel & mysa hela dagen //
// Ikeatripp //
// Lunch //

// Trött liten tjej //

// Myskväll med Angelica, Dena & Océane //
// Work work! //


// Söta små balett-tjejer! //

// Fifty Shades med Frida, Angelica, Emmy & Gabbi //



// Fick denna i alla hjärtans dags present av Angelica. HUR SÖT VÄN HAR INTE JAG!? //



// Alltså seriöst godaste EVER! //
 
// Cheesecake factory m. Angelcia //

// Brunch på Silverdiner m. Gabbi //
// Och ibland, tuffa dagar förtjänar vi detta!! //
 

// Fick detta paketet som en överraskning på posten av mina bästaste tjejer hemma i Sverige. Made my day. Verkligen. Huuur fina är de inte!? ♥ //



// helt kass bild... Men finns det något bättre än killar som spelar gitarr? //

// När man äntligen köpt räkor på Ikea kan man lyxa till det med SKAGENRÖRA. Mums!! //
// Gabbis minsting. Världens sötaste lilla Caspian //

// Just ja! Vi har även haft "Snökaos" //

// Brunch på Cheesecake Factory //

// Med Dena (tysk), Océane (fransk) & Gabbi (som ni redan vet är svensk. haha) //

Kommentera här: