Uppdate

Ska strax iväg igen så uppdaterar lite snabbt!

I fredags drog jag & Gabbi till cheesecake factory, drack lite vin & tog det lugnt. Gabbi klippte mitt hår sådär lite lulliga mitt i natten & sedan sov jag hos henne. På lördagen hade vi återigen en sån där otroligt rolig "museum kurs" , tjoho. Sedan kom vi hem lagade mat & slöa mest innan jag senare åkte hem och nattade barnen. På söndagen kände jag mig lite småsjuk, så stannade inne hela dagen. Skypade lite osv. Har även varit fullt upp med att leta familjer senaste veckan, gör mig så himla stressad och får mest ångest över det. Vill bara få allt klart och hitta några bra någon gång!! Jaja, nog om det. Tittade på Grammys Awards, åt pizza & annat gott hemma hos Océane med henne & Dena, samma tjejer jag berätta om förra helgen som jag även såg Super Bowlen med. Nu är det en ny vecka igen, dagarna går så fort! Igår jobbade jag som vanligt och idag är det tisdag och jag är ledig. Jag och Angelica tog en sväng till Pentagon Mall & kikade, inte alls något att ha faktiskt men nu har man varit där med! Nu ska jag åka iväg och plocka upp Gabbi och sedan ska vi ta en sväng till IKEA. Got to love it! Sedan sover hon här ikväll & är gullig och hjälper mig en kortis med barnen imorgon eftersom jag måste tillbaka till sjukhuset på "återbesök" efter operationen. Laddar upp bilder en annan gång. Puss!

Kommentera här: