Jacuzzi and drive-in movie

I lördagsmorgon tog jag tjejerna till San Rafael där Jordan hade dansrepetiton, efter det köpte vi glass och sedan fick jag sluta! skönt. Åkte sedan hem till Anna och spenderade dagen med henne & Malin. Vi bada jacuzzi, åt massa gott, drog ner till en restuarang i San anselmo & åt middag för att sedan avsluta kvällen med en liten "roadtrip" och "Drive-in movie". Hur mysigt som helst. Vi såg på San Andreas vilket kanske inte var supersmart (?). Handlar iallafall om en "earthquake" här i San Francisco och vi får se vårt kära SF spolas bort helt. Han som gjort filmen säger även "frågan är inte om det händer utan när det händer". Hemsk film och jag hoppas med hela mitt hjärta att detta aldrig sker. Kom hem klockan 3 på natten ungefär? Och sov sedan kvar hos Anna. På morgonen gjorde vi frukost & satte oss ute i solen och prata innan jag rörde mig hemåt för att se Jordans dansuppvisning.

 
 

- Jordan & hennes vänner efter dansuppvisningen -




  





 


Kommentera här: