Time passes by

Tiden springer förbi! Då var det bara 1 vecka kvar tills flyget går. Som vissa säkert märkt så har bloggen haft lösenord nu i ett par dagar, ber om ursäkt för det men nu kan ni även se varför! Eftersom jag nu flyttar ifrån Arlington här utanför Washington DC och beger mig vidare till Mill Valley utanför San Francisco så var det dags för lite förändring! Hur som helst, imorgon är min sista jobbdag i denna familj. Känns fortfarande helt ofattbart, det har gått så fort. Idag har jag som varje onsdag tagit tjejerna till baletten och idag fick man även komma in och titta lite så tänkte dela med mig av lite bilder från det.
 
 

- Ediths balettgrupp -
- Alices balettgrupp -

- Edith & Alice -

- Mina söta små tjejer! -

- Jag & Edith - 

- Alice, jag & Edith -

- "Sillyfaces" -
- Justja, var ju våffeldagen hemma i Sverige idag med så det åt även vi! -

Kommentera här: