Sunday at Berkeley

I söndags plockade jag upp Malin och sedan åkte vi vidare för att möta Evelina, Ida & Anna. Vi begav oss iväg till Berkeley för att kolla in College. Skulle verkligen vilja plugga i USA efter detta. För det första är skolorna mycket bättre här, de lär ut på ett helt annat sätt som gör mig mer intresserad. (Så var det iallafall när jag tog min credits, det var liksom kul att lyssna på lärarna). Sedan är själva studentlivet så himla mycket roligare här! Blir lite avis. Men återigen är det där med pengar... Anyways, vi kollade in alla "föreningshus" ni vet som i filmerna som ex. American Pie osv. där de har "Beta & Delta house" osv. Coolt. Vi mötte även upp Lovisa (Freberg) i Berkeley, inte varje dag man hittar en Katrineholmare här i Cali. Efter att vi kollat runt lite begav vi oss vidare för shopping vid några outlets. Jag som skulle spara pengar och inte handla något kom ändå hem med en Michael Kors klocka. Blev helt kär i den, så sjukt fin och de hade 50% just då, billigare än så lär jag aldrig hitta! Efter en hel del shopping rörde vi oss hemåt igen och åt sedan middag i Larkspur. Mys. 
 













Kommentera här: