life is life

Förra helgen hängde jag med Angelica hela fredagskvällen. På lördagen drog jag & Angelica in till San Francisco där vi även mötte upp Evelina och sedan kollade fotbollen på en bar, Sverige-Danmark. Som alla redan vet vann Sverige (båda matcherna dessutom, yeeeeey!!!). Våra danska vänner va lite bittra. Hahaha, tråkigt för dom. (skadeglädje ♥) Efter matchen gick vi & åt lite lunch. På lördagskvällen var tanken att dra ut men när jag & Evelina kom hem till mig åkte mjukisbyxorna på & efter att vi landat i sängen med massa godis & popcorn ångrade vi oss snabbt och stannade inne istället. Bra beslut! Evelina sov över hos mig och på söndagen kom Moa hit & sedan åkte  vi och mötte Angelica & Petter för att sedan dra ut på en Hike! Efter hiken åt jag, Evelina & Moa middag på ett italienskt ställe. Mitt nya favvoställe. Så nice. Ungefär så såg väl förra helgen ut.

Denna vecka har jag jobbat mer än vanligt...Men jag är inte bitter, nästa vecka är jag nämligen ledig HELA veckan. Så himla skönt. Även ledig denna + nästa helg. Tjoho. Om ett tag kommer Malin hit. Då blir det thaaaiimaaat, idolmys & sleepover. Myys. Imorgon åker jag sedan till Moa. Vi ska shoppa lite och mot kvällen röra oss tsm med Hilda & se på College Football, Stanford mot Berkeley. Både skolorna ligger ju här i närheten av San Francisco som många säkert vet (?) så detta kommer bli en spännande match!!!!! SÅÅÅ TAGGAD. Blir min första amerikanska fotbollsmatch dessutom. Bilder från förra helgen & denna får jag återkomma med. Vad som händer resten av helgen åsterstår att se. Puss!

 - Tänk om man kunde få spola tillbaka tiden hit. Världens bästa helg. Skulle göra såå mycket för & ligga där i solen igen just nu. Visserligen är den 20 november och vi har haft mellan 20-25 grader hela veckan. Men aldrig är man helt nöjd ändå. hahaha. ♥ -

Kommentera här: