Weekly uppdate

I onsdags var det dags att säga hejdå till Lisa ännu en gång, man vet aldrig när vi ses igen! Barnen har haft camp hela veckan och jag har faktiskt fått sovmorgon hela veckan med då mormorn varit här och min värdpappa tyckte det var bättre at jag tog barnen senare kvällstid. Klagar absolut inte, varit skönt faktiskt med lite omväxling! I fredags drog jag till D'angelos nere i Downtown Mill Valley med Anna & Sandra för middag, vi tog sedan en liten promenix innan vi avsluta med filmmys hemma hos mig och Anna även sov här. Inga bilder från detta då min telebobo dog. På lördagen åkte jag till Mois och hängde med henne, Beccis, Nellie, Hilda & hennes kompis Ronja. Mysis. Vi grillade, drack drinkar & mest chilla innan vi begav oss iväg till Berekely för lite fest. Kanske lägger upp mer bilder en annan gång, börjar bli rätt trött nu, men kul hade vi. VERKLIGEN. Ni som har mig på Snap får ju följa det mesta jag gör via filmklipp med...som kanske spårar ur lite ibland...haha. cbengtssoon heter jag iallafall där! Idag har jag skypat med familjen därhemma ett par timmar. Som jag saknar mina systrar alltså!!!!! Längtar såååå efter att de ska komma hit, det som får mig orka dagarna ibland liksom. Efer det duscha jag & tog en nap. Blev inte många timmars sömn inatt nämligen. Ikväll har jag & barnens mormor ("Nanna") vart ute och ätit med barnen och sedan sett på film. Skönt. Men ja, så var även denna helg över nudå. 



- Denna vecka stod Golf-camp på schemat! -
 
- En från fredag - en från lördag, jag stod (som vanligt) för grillningen. mums! -
 



 
- Nu blev det mest snapbilder tyvärr. Kanske kan lägga upp något roligare från alla våra beerpong–spel osv. imorgon istället. Eller bilder från de andra brudarna, vem vet. -
- Kvällens middag. Godaste som finns!! -

Kommentera här: