"Hard work work"

Så var ännu en helg över. I fredags åkte jag över med barnen till Malin & lät våra värdbarn ha en "playdate". Skönt för oss då de leker för sig själva & vi kan ta det lite lugnt. Skulle slutat runt 5:30 men vi bestämde oss för att ta med oss barnen ut för att äta pizza. Så mina värdföräldrar fick ta det lite lugnt för en gångs skull. Är full fart i huset för det mesta annars med två små galna grabbar i huset. Efter det åkte vi hem, jag duscha & la barnen innan jag sedan gjorde mig iordning och gick över till Malin. Vi rörde oss senare in mot stan för en utgång. Ordentlig snefylla och en bakfylla från helvete... Jag & Malin bestämde oss ändå för att dra ut på en lite kortare hike för att göra något utav lördagen. Jobbade sedan igen igårkväll då mina värdföräldrar skulle iväg på julfest. Det blev filmmys med popcorn innan barnen snabbt somnade. Jag somnade hyfsat tidigt jag också och idag åkte jag och mötte upp Evelina i The Village för lite julshopping. Köpte dock inte en enda grej, tittade mest. Är i stort sett klar med julklapparna redan! Efter det stannade vi och köpte lite mat och åt sedan hemma hos mig i sängen framför tv:n. Evelina rörde sig sedan hemåt & jag har mest tagit det lugnt resten av dagen. Slagit in paket, gjort andra nödvändigheter man skjutit på & slutligen tittat på "Tomten är far till alla barnen". Ett måste varje jul! ♥ Ska strax slå igång ännu en film och sedan sova. Imorgon ska jag (äntligen) ta tag i gymmandet ordentligt igen!




- Amerikanare är galna i julen. Precis som jag. Känner att jag passar in sååå bra här vid tider som dessa. Fullständigt älskar det och önskar man kunde få ännu bättre bilder på det!! Ser framemot dagen man själv bor i hus och får pynta...hehehe ♥ - 



- Denna utsikt alltså... Detta kommer man sakna! -


- Skickat iväg lite julklappar till mina söta tjejer i DC! -

Kommentera här: