4th of July

Hade sleepover med Anna & Malin fredagen till lördagen, både jag & Malin vaknade tidigt pigga & taggade för 4th of July så redan vid sjutiden var vi uppe och fixa frukost, duscha osv. innan vi väckte Anna. Senare dök Stephanie upp & hon, jag & Malin tog bilen vidare mot Moa. Där lämnade vi sedan bilen och tog en Über (typ som taxi, fast så mycket smidigare & billigare!!) vidare till Jullan. Där befann sig resten av våra svenska brudar. Det blev grillat i solen & en hel del dricka innan vi for vidare på ett poolparty. Det blev en väldigt kort kväll dock då polisen dök upp, varför orkar jag inte förklara. Haha. Hur som helst, förutom att kvällen slutade allt för tidigt hade vi en kanondag ändå! Jag, Malin & Moa tog sedan en Uber tillbaka till Mooois där vi sov över. Mysis. 



 


 
- Jag & Malin gjorde ett försök att fixa naglarna med Amerikanska flaggor...haha! -



- Dessa tjejer ♥ helt underbara. -

- Så Mycket Kärlek -




 







- Och sedan när fyllelekarna drar igång... -


 

   
- Kan inte beskriva med ord hur oerhört glad jag är att jag har denna tjej i mitt liv!! Skulle inte fixa en dag härborta i SF utan henne. på riktigt. My soulmate ♥ -

Kommentarer:

1 mamma mindy:

Mysigt att umgås med sina vänner & äta massa gott :)

2 Malin:

Du äger!! Du som är min soulmate!! Utan dig skulle jag inte klara detta!! Bästa bästa! Love you!!!!♡

Kommentera här: