4th of July's coming up!

Försöker minnas vad mer jag gjort denna vecka...Malin & jag har hängt vid poolen, ätit thaimat (förvånar det ens någon längre?) osv. Igår var min värdmamma supergullig & tog med mig till frisören med!!!! Behövde verkligen färga mitt hår & hon var snäll och betala det åt mig, Huuuur snällt!?. Efter frisören mötte jag upp Line för lunch, gissa vad? ... Thaimat! haha. Undra hur ofta jag äter thaimat nuförtiden. Jag var iallafall ledig hela dagen igår så begav mig iväg själv på en shoppingrunda och brände lite pengar & somnade sedan tidigt. Är ledig resten av helgen eftersom familjen är ute i Tahoe. Imorgon är det 4th of July och jag är supertaggaaad!!! Ska grilla & dra på poolparty med världens bästa tjejer. Ikväll har jag haft Malin & vår saknade Anna över, vi har grillat, byggt möbler (ja, ni läste rätt!) & bada jacuzzzi, så himla mys. Nu ligger båda två och sover här i sängen brevid mig, tror det är dags för mig att göra samma sak! natti natti ♥


 

 
- Världens sämsta bild... Men SÅÅÅ nöjd -





- alltsåååååååå.. -
- Världens snällaste au pairer som bygger ihop nytt skåp & städar garderoben till barnen? -
 

Kommentera här: