" Taking a break "

Jag började skriva detta inlägg på engelska innan jag insåg att jag faktiskt skriver på min blogg...haha.
Jag har alltså suttit flera dagar i sträck nu och skrivit uppsatser (på engelska). I helgen är det dags för kurs igen. Detta blir faktiskt den sista, sedan har jag skrapat ihop 12 credits. Tjoho, äntligen kan jag ju säga!! Jag har visserligen planer på att börja plugga när detta år är slut och är faktiskt även taggad på det, MEN det är stor skillnad för det är något jag är intresserad av och verkligen vill göra, detta är tråkigt och jag gör det för jag måste. Urk. Mer än så finns väl inte att säga om denna vecka? Tog en liten paus från pluggandet precis. Jag befinner mig i Tahoe igen och åker tillbaka på fredagmorgon för att sitta i en skolbänk hela helgen & har sedan LCC-möte dessutom direkt efter på söndagskväll. Lagom kul helg. Men jag är inte bitter inte, för en dag senare...på MÅNDAG alltså kommer äntligen Lisafisa hit till mig. ♥ ♥ ♥ 

 


- En vanlig pooldag - 
- Barnens fotboll förra veckan - 
 
- Var tvungen att ta en bild av detta. För mig som bott här i över 1års tid nu är detta något jag inte ens tänker på längre "vardagsmat" liksom. MEN här är det ju faktiskt drive-in till många av bankerna. Kan man bli mer bekväm? Satt och tänkte på idag att jag kommer sakna att inte kunna ta ut pengar utan att kliva ur bilen när jag kommer hem...tror jag nått höjden av lathet? - 
- Bevis! Vi har inte bara sol & varmt hela tiden...eller okej, detta var första gången på månader som detta hände. Men fortfarande igår åska & hagla det för fullt här i Tahoe - 
- Middag på klubben med Rhea -
- Baka kladdkaka gjorde vi igår i åskvädret med! - 

Kommentera här: