My life and new home

Nu har jag varit i nya familjen i ett par veckor och jag kunde inte vara gladare.  De är helt underbara.  Älskar mitt liv så himla mycket för tillfället. Föräldrarna är världens sötaste & det går faktiskt riktigt bra med barnen med. Visst de bråkar ibland som alla barn, men de är väldigt lätta att ha att göra med. Jag trivs såå himla bra!! Familjen, platsen & allt känns bara perfekt. Att jag & Malin dessutom kan gå till varandra nu och att jag bor i finaste, bästa Tiburon är ju också GULD. Jag kunde inte hittat bättre. Vill gråta nästan varje dag över tanken på att jag snart måste lämna detta. Allvarligt talat, jag har gråtit över detta. Jag har kommit in i denna familj så himla snabbt & känner mig redan så bekväm i detta huset. Det är som om jag bott här i månader/år redan. Känns så sköönt och föräldrarna berättar varje dag hur gärna de vill ha mig kvar här längre. Så himla gulliga. Jag önskar önskar önskar jag kunde stanna. Men det tillåter tyvärr inte Cultural Care eller mitt Visum denna gången så måste åka hem till Sverige i Januari vare sig jag vill eller inte. Får vara glad att jag trots allt får avsluta min tid såhär & ska verkligen njuta in i det sista nu!!! ♥ ♥ ♥

 


 
- Snodde Snapbilder från Malin. hehe -

- Detta är alltså vår trädgård. Har dock bara hunnit hänga vid poolen 1 enda gång än så länge!! -

- Min favoritplats i huset. Här sitter jag ofta ♥ -
- Utsikten utanför vårt hus är inte heller något att klaga på!! -

- Halloween närmar sig & som ni vet slår Amerikanarna till på stort. 
Kommer snart få fnatt på alla dessa sjungandes monster i hela huset...hahaha! -




- Och slutligen en bild från när jag & R var i lekparken tidigare i veckan! Har inte frågat föräldrarna ännu om det är OK att lägga ut bilder på barnen osv. Så detta är det bästa jag kan ge er just nu. -

Kommentera här: