Washington DC

Besökte alltså bästa, finaste, underbaraste DC nyligen med. Kommer alltid kännas som mitt "andra hem" & en del av mitt liv och hjärta kommer alltid finnas kvar på östkusten. Landade på torsdagsmorgonen & hängde med Gabbi och hennes värdbarn hela dagen. På kvällen åt vi på mitt favo thaiställe i denna värld & gick sedan på bio vid Court house. Klart man måste passa på och dra dit. Fortfarande bästa bion i världen med liggstolar ♥ . På fredagen åkte jag och hälsade på mina söta små busungar, som jag saknat dom!! Var där ett par timmar innan jag rörde mig till Gabbi igen. Spenderade hela helgen med Gabbi, vi drog bland annat ut och festa i Georgetown med hennes pojkvän + vänner, tog även en prommenad till G-town med Gabbi & Hind för lunch på lördagen. Drog ut i Clarendon en kväll, titta på Hockey en kväll, åt middag hemma hos gamla värdfamiljen & hann även med att träffa min pojk ett par gånger med. Behöver väl inte ens skriva eller säga mer om hur mycket jag tycker om DC? haha. Men hade toppen dagar & en sååå välbehövd semester. Underbart.


- Godaste röda curryn jag ätit i detta land! (och då har jag provat många... haha) -
- Gabbi gjorde pannkaksfrukost åt oss. hihi. mums! -

 
- Som jag saknat dessa sötisar & klart vi skulle prova alla nya funktioner på snap..HAHA - 
 

 

- ♥ ♥ ♥ - 

- Lunch & drinkar i Georgetown med Hind & Gabbi -










- Hockey! -


- Vi har T.G.I.F Fridays i Cali med men tar mig liksom aldrig dit...så en lunch där var även det givet. Love it! -
- Bye bye DC, I'll see you again. -

Kommentera här: