Goodbye, August

Ännu en månad har gått & nu är det äntligen September!

Har faktiskt längtat efter att Augusti ska ta slut. Denna månad har varit väldigt stressig eftersom barnen haft sommarlov & jag har inte haft jättemycket inplanerat förutom att Lisafisa var här & hälsade på förstås! Denna månad & månaderna framöver händer det desto mer. Barnen börja skolan denna vecka. Om en vecka flyttar sedan Angelica hit. Wiiiiiiee, underbart. Angelica är alltså en av mina bruds borta i DC som ni säkert minns som nu förlängt här borta i Cali även hon. Hon kommer ta över Annas familj. Vilket betyder att även Anna lämnar snart vilket suger verkligen....Men jag vet att vi kommer ses snart igen!

Sedan ska jag åka på "semester" till DC om ett par veckor och bo hos Gabbi. Hälsa på gamla värdfamiljen, spendera den mesta av tiden med min bästis & bara vara. LÄNGTAR! Helgen efter det drar jag & mina Calibruds på Beyond Wonderland. (en festival) Awesoome!!. Sedan är september över. I oktober är det "closing party" i Clearlake som vi självklart måste på. Älskade, bästa clearlake. Sedan får vi se vad som händer där i mitten på oktober innan min älskade familj äntligen kommer hit!!!!! De åker sedan hem i mitten av November. Men vi ska iallafall hinna med en roadtrip genom Cali. Till Los Angeles, osv. I december är det fullt upp om man bor i USA. Hanukkah, Thanksgiving, Black Friday, Lucia (om man är svensk), åka skidor i Tahoe, adventsmys, fira jul, nyår osv. Efter nyår är det faktiskt mer eller mindre "slut". Den 6 Januari jobbar jag min sista dag som Au pair någonsin. Den 8 Januari åker sedan jag & Malin till Vegas för att fira min födelsedag & att jag äntligen är klaaaaaar.

17 månader avklarade, 4 kvar! Låt tiden gå fort.


  
 

Kommentera här: