Last days of 2015

Min sista vecka av december & året har varit väldigt lugn.
Hade en jättemysig och fin jul tillsammans med min värdfamilj, barnens mormor&morfar, uncle & några vänner till familjen. Hemlängtan dök dessvärre upp lite också. Jag älskar det här landet, men jag kommer hädanefter att fira jul i Sverige. Jag är verkligen så glad över att jag hamnade i denna familj, jag vet att jag sagt det så många gånger tidigare men jag är verkligen det. Mormorn sa så många gånger till mig under jul att de tycker om mig så mycket och är så tacksamma för allt jag gör för familjen & barnen. Även min värdmamma har sagt säkert 10 gånger den senaste veckan att om nya au pairen är hälften så bra som jag så kommer de vara överlyckliga. Får höra var och varannan dag hur bra jag är & att de inte skulle klara sig utan mig. Det värmer verkligen i hjärtat att få höra sådana saker. De är underbara ♥ 

När julen var över och framåt helgen åkte jag & Malin in till City för att shoppa lite tillsammans med Felicia. Framåt kvällen drog vi sedan ut och festade i Marina inne i SF. På söndagen hjälpte jag familjen att göra sig redo för att åka iväg till Tahoe. Jag tog även med mig killarna en sväng för att spela bowling igen. De älskar de & börjar dessutom bli riktigt duktiga båda två!! Familjen åkte sedan på måndagsmorgonen och jag har varit ledig hela veckan. Valde att inte följa med till Tahoe, dels för att jag varit där i 4 veckor redan men även för att det faktiskt var nyår och närmar sig hemgång också. Vill verkligen ta vara på all tid jag kan med mina vänner just nu. Evelina & Malin kom över på  tisdagskvällen och vi lagade middag tillsammans. På onsdagen körde jag Malin till San Rafael där hon skulle hyra bil...Men det blev lite kaos så ett par timmar senare hamnade vi istället på en thairestuarang och åt lunch. Mums! Evelina sov sedan här onsdag-torsdag och hur nyår sedan blev får ni läsa i nästa inlägg.


- Såhär säg man ut på julafton -
 


- fick $50 av mormorn & morfarn i julklapp som jag sedan köpte en stickad tröja för. Såå snälla! -

- Av min värdfamilj fick jag en check på $250!! Tack tack tack. En Pyjamas från Gap & en stickad tröja från Gap. Tröjan var tyvärr för stor så jag fick åka och byta. Den fanns tyvärr inte kvar i min storlek så istället fick jag TRE nya tröjor för samma pris. Så himla bra! - 





- Älskade San Francisco -





- När lillkillen vill testa selfiesticken..hahaha, snyggt! ♥ - 
 

Kommentera här: