Driver's license , WOHO!

Vart ledig idag & det har regnat nästan hela dagen.
(lyckas nästan alltid regna de dagar jag faktiskt är ledig)
 
Sov rätt länge, tittade på film & bara tog det lugnt. Runt ett ungefär åkte vi sedan iväg till dmw för att få mitt körkort fixat. Såå WOHOOO efter att både klarat skrivning & uppkörning har jag nu äntligen amerikanskt körkort här i Virginia. Underbart! Tog flera flera timmar därinne dock eftersom det regnade ute och de är så töntiga här så jag fick sitta o vänta enda tills det sluta regna innan jag fick köra upp. haha. Men men, nu är det gjort! SUPERGLAD & LÄTTAD. Har städat upp på mitt rum precis, möblerat om lite smått & packat upp allt så nu går det att röra sig här inne igen (haha, skämt åsido, var faktiskt inte så illa!) Imorgon är det upp tidigt igen för att ta hand om barnen. Nu ska jag lägga mig i badkaret & titta på en film samtidigt tror jag. Sedan är det dags att sova! 

Idag får ni bara bilder på mat. Grattis! (haha, så tråkigt)
Men vart dålig på att ta bilder senaste dagarna. Det regnar ju dessutom bara.. Hur kul är det. 
// Vart dålig på att ta bilder som sagt... Men här har ni dagens frukost! //
 
// Påtal om frukost, mat osv. så är jag som ett litet barn härborta.. äter Peanut butter & jelly sandwiches precis som barnen nästan varje dag, var inte min favorit till en början.. men nu älskar jag de! haha. //

// Mer mat från i helgen för er som tycker det är spännande vad vi faktiskt äter härborta! //

♣ Måste även tala om att vi faktiskt inte bara äter skräpmat som det ofta kan låta & se ut som här hemma heller. Har en rätt nyttig & bra familj på så sätt mot hur väldigt många andra är i det här landet. (Sen är det ju inte det nyttigaste de gånger man går ut & äter såklart) Amerikanare är rätt bra på att äta mycket & oftaste är det dränkt i socker eller fett. hahaha! Men, Ikväll till exempel åt jag lax med sås & grönsaker, det är inte speciellt "onyttigt" (?) men sååå goott däremot   ♣
 

Kommentera här: