Mot ett annat liv

 
Har nu skapat en helt ny blogg som jag kommer använda under min tid i USA bland annat. ♣
Den gamla bloggen kommer givetvis också finnas kvar i "vanlig ordning". Min andra blogg hittar
ni  här → cbengtssoon men den kommer nog inte uppdateras så mycket under tiden jag är borta.  
För er som inte vet iallafall så heter jag Caroline men kallas för 
Carro och är 20 år gammal. 
Just nu bor jag utanför Katrineholm i Baggetorp (i Sverige alltså) 
med mina föräldrar, 
mina två systrar, katten & hunden. Jag lägger ner väldigt mycket tid på 
gymnastiken som är 
ett av mina största intressen här hemma. Jag tränar inte gymnastik något 
själv idag men är
däremot tränare åt världens finaste lag. Jag har nyligen slutat på jobbet och 
min tid går nu åt 
att förbereda saker inför "min lilla resa", hinna träffa vänner så mycket som 
möjligt, träna 
lite & sånt bara. Den 7 april (om 25 dagar!!) tar jag sedan mitt pick o pack och 
sätter mig på planet. 
På denna blogg kommer ni kunna följa mig under min tid som 
Au pair i USA. Jag kommer att bo 
strax utanför Washington, DC i Arlington hos en familj 
med två småtjejer. Mer om familjen, vart jag
kommer bo osv. får jag skriva om en annan gång 
när jag vet hur mycket som är okej att lägga ut. 
Jag ska försöka uppdatera så mycket som jag hinner med & kan. Med både bilder, glada inlägg
& även de där lite "tråkigare" inläggen lär väl i vissa perioder dyka upp. Haha.
 
Puss!

Kommentera här: