Driving around in Cali

 Så var det måndag igen & jag är återigen tillbaka i Tahoe.
Åkte "hem" i fredagskväll och efter ungefär 3 timmar (tack & lov för ingen trafik!!) i bilen plockade jag upp Malin på vägen och avslutade med en myskväll & sleepover hemma hos mig. Chips, dipp, godis, film & skitsnack. Precis vad jag behövde! På lördagen plockade vi även upp Anna och åkte vidare mot Moa. Sjukaste bilkön ever!! En bilresa som borde ta 45min tog alltså över 3 timmar...Kaos. Handlade lite gott att äta och körde på ännu en myskväll. Beccis & Linnea kom även dit. Vi grillade & satt ute halva natten och prata. Hur mysigt som helst. Är så himla glad att jag hittat så fantastiska vänner här på andra sidan jorden. Sedan sov vi alla hos Moa eftersom hon var själv hemma och på söndagen begav vi oss iväg för lite Thaimat innan vi helt spontant besluta oss för att åka & shoppa. Gjorde flera fina kap & är nöjd som vanligt! Efter en fullproppad helg med sena kvällar satte jag mig återigen i bilen och körde mot Tahoe, efter nästan 4h var klockan tolv på natten & jag var äntligen framme. Ringde mamma en liten stund innan jag bums somnade. 




- Detta väntade i brevlådan när jag kom hem. Tack bästaste mamma. ♥  Min superfina bikini från VS hade även kommit!! Men den får ni bild på en annan gång..(kanske) -

- Att bara komma över bron tog alltså 1h. stod mest stilla -
- Golden Gate Bridge, synd att man har så dålig kamera... -


- MUMS! -

- Hitta denna fina plats helt random! -

- Hela marken var FYLLD med snäckor, så fint. -


 - Och slutligen. Thaimat! Röd Curry. Undra hur många olika restuaranger med detta jag hunnit prova? -

Kommentarer:

1 mamma:

Saknar dig så himla mycket just nu, önskar att du skulle komma hem men tycker samtidigt att du ska ta tillvara på det du har där just nu även om mycket är jobbigt <3, ska verkligen göra allt för att få ihop pengar till i höst så vi kan åka och hälsa på dig, älskar dig så mycket <3 <3 <3

2 Caroline:

Ni fick åtminstone se Golden Gate. När vi åkte över var de så mycket dimma att man knappt såg vägbanan :(

Svar: Jag bor på andra sidan Golden gate & åker över där dagligen så har nog sett den i alla väder nu! :)
Caroline Bengtsson

Kommentera här: