Thursday

Så har det gått en vecka igen.

I torsdagskväll plockade jag upp Bella & vi åkte och hängde med Jonas och massa människor, drack en del osv. i Golden gate park. Vet inte hur man ska förklara vad de här människorna gör på ett bra sätt? Jag har då aldrig förr själv hört talas om detta. MEN hur som helst. Det är en grupp av människor som finns runt om i hela världen och kallar sig för "haschare" (kan inte en stava det?) och nej det är inte drogen jag snackar om.. Utan detta är människor i alla åldrar som möts upp och gör saker som att Hikea, springa lopp, osv. tsm varje vecka & sedan dricker efter. De klär sig i allt från pyamasbyxor till de snygga tightsen Jonas på bilderna här nere har på sig. De sjunger sånger, drar "perversa" skämt, ger varandra smeknamn osv. och bara chillar. Väldigt softa människor bara helt enkelt. Jonas bjöd alltså med mig & Bella på detta i torsdags utan att förvarna oss om att första gången som ny ska du alltså stå för underhålllningen så där står jag & Bella, nyktra, rätt blyga, framför en hel hög med människor som förväntar sig att vi ska dra skämt, sjunga eller visa kroppdelar. alltså...hahahaha neeeeej! Intressant kväll och vi kom undan rätt så mycket med underhållningsdelen. Kul hade vi iallafall.

 
 

Kommentera här: