San Francisco love

Förra helgen blev det utgång i San Francisco med mina babes. Jag & Malin tog färjan in till SF och åt sedan middag & drack drinkar på ett thaiställe. Sedan kom resten av brudarna och gjorde oss sällskap innan vi till slut begav oss iväg till downtown & slide! Är alltså en klubb som har en rutschkana från ingången ner till klubben, så grymt!! Dock hade ju vissa mer tur än andra...man fick ju såklart bara åka om man hade byxor vilket jag förstås inte hade. Men men. Hade en helt awesome kväll, men med dessa brudar kan man ju inte ha annat heller!! Underbara. Jag & Alexandra blev kvar över natten i SF & begav oss sedan på lördagen iväg för att shoppa kläder & äta lunch. Tog sedan en promenad ner till färjan, ringde Gabbi en sväng & rörde mig hemåt.  Line plocka upp mig från båten & vi åkte sedan iväg och åt lite innan vi åkte hem till mig, gjorde oss iordning lite & sedan begav oss till line dit även Hanna kom & sedan blev det ännu en utgång fast denna gång i the marina på East side west. Om jag var trött i söndags?? Svar JA. 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
-återställare -

Kommentera här: