Friday Friday Friday

Igår på morgonen åkte jag och titta på när Jordans klass sjöng i skolan. Efter det begav sig Malin och jag ut på jakt igår efter varsin kamera medan barnen var i skolan. Det gick tyvärr inget vidare...får beställa istället tror jag!! Vi drog istället till cheesecake factory och åt lunch. Man får alltid så sjuuukt mycket mat på cheesecake så var helt proppmätt!! Detta var ändå "lunchportionen" som är som ungefär 2 stora portioner, middagsportionerna skulle nästan räcka till 3 pers istället. galet! Jobbade fram till halv nio tiden igår och gick sedan direkt och la mig. Så himla trött på kvällarna just nu. Idag har jag varit och tittat på när Rheas klass haft teater i skolan. Hur söta som helst!!! ♥ Sedan har jag städat upp på mitt rum & bockat av andra nödvändiga saker jag behövde få gjort. Intressant? I know. Nu ska jag plocka barnen från skolan och sedan slutar jag redan vid 5 idag. Ska jobba ett par timmar i helgen med, vad mer som händer återstår att se. PUSS!
 
 
- Jordans "konsert" i skolan -

- Cheesecake factory med Malin -

- Malin hitta grannens bortsprungna hund! -

- Vuxenpoäng! Ja, jag har lärt mig dricka kaffe. haha. -

- Hittar henne alltid i min säng -

- Min BFF ♥ -

- Rheas teater i skolan idag -
 
- Rhea & Scott - Rhea & "Nanna" (Linda) - 

Kommentera här: