January

Kan inte fatta att 2015 redan är över!!!

Förra året så längtade jag efter nya året.
Jag hade precis varit i Sverige, hade bestämt mig för att förlänga och hade ännu ett år i USA & dessutom Cali framför mig. Spenderade Januari-mars i älskade DC, jag fyllde 21 & spenderade det i Miami och flyttade sedan i April till San Francisco, Mill Valley för att vara exakt. Saker blev inte alls som tänkt. Jag trivdes som fisken i vattnet till en början. Men det är väl oftast så innan man helt känner varandra och allt är nytt, eller? Månaderna gick och jag kämpade på. Var och även är så fruktansvärt tacksam över hur fina vänner jag har omkring mig. De gjorde det värt att stanna. Hade underbara helger & gjort mer än vad man kan drömma om!! Slutet på September blev sedan den tuffaste perioden av detta året & även mitt liv än så länge. Jag blev behandlad så illa...Det är inte värt att gå in på mer än så. Jag flyttade in hos min LCC och jag levde livet. Verkligen. Under min rematch hann jag med att åka på Beyond Wonderland & till Clearlake. Trots att jag ett par gånger bara bröt ihop och grät så hade jag en så bra tid när jag bodde hos min LCC. Sjukt egentligen med tanke på omständigheterna. Sedan dök min nya värdfamilj upp och året blev inte så tokigt ändå. Det blev faktiskt riktigt bra till och med. Nu står 2016 framför mig...och jag längtar inte ett dugg jämfört med vad jag gjorde förra året. Iår (om några veckor till och med) flyttar jag hem till Sverige, arbetslös & utan att veta vad som väntar. Till hösten är planen att plugga och detta år känns inte alls så spännande. Räknar med att iallafall början av detta året kommer bli en lite tuff tid faktiskt. Mer eller mindre. Men får göra det bästa utav det. Finns så mycket jag vill göra med mitt liv och nu har jag chansen & all tid i världen att gå vidare och prova något nytt igen!! Jag har börjat packa & jag börjar känna mig redo. Om 1,5 vecka åker jag till Miami och efter det till Sverige. Ska verkligen njuta den sista tiden nu. Sedan får jag åka hem och krama om min familj & vänner igen, inte så tokigt ändå. Och soooom jag saknar svensk mat nu efter 2 år! 

Gott nytt år på er allihopa ♥ 

Kommentarer:

1 anna:

Åh kom hem nu!! Saknar dig massor här i Sverige! Vi måste ses så snart du är hemma igen. Njut av din sista tid nu!! Puss puss

Kommentera här: