Cozy day

Imorse när jag vakna kände jag verkligen. "åååh, neej jag är så trött jag vill inte gå upp!" Tack o lov hade jag turen på min sida och barnen sov till 10 istället för typ halv 8 som de brukar. Det har varit sämre väder här idag, känns lite ruggigt ute så man vill mest bara krypa tillbaka ner i sängen igen. Barnen har vart väldigt trötta hela dagen (Edith har vart bortrest över helgen & kom hem med flyget sent inatt, så är helt förståeligt) så de gick båda två och la sig för att sova middag. Så jag har faktiskt krypit ner under täcket framför en film en stund nu. Är så frusen... Nu börja det visst regna också, "synd, då kan jag inte springa idag heller" . haha, måste dock bli bättre på det snart. Jahapp, så intressant var min dag idag. haha. Behöver sådana dagar ibland också!
 
  // åh, vad jag saknar min tisse just nu... ♥ //

Kommentera här: