The last few days

Så, kände mig som sagt dålig redan i början på förra veckan & veckan slutade med läkarbesök och hela köret. Tanken var att jag skulle iväg med min värd familj i över en vecka på semester till North Carolina, men eftersom jag blev sjuker så stanna jag hemma istället för att vila. Så nu är jag alltså kvar, ensam hemma tills de är tillbaka igen!
 
I fredags höll jag mig inne och vilade hela dagen & åt sedan på Panera på kvällen med Frida. Ett av mina nya favvoställen. ♥ Vilade hela lördagsförmiddagen, sedan tog jag & Frida en brunch och åkte in till DC en sväng, tittade i några affärer - hittade äntligen en bikini! (visar en annan gång) och vi mötte även upp Nellie som är här på "semester" med sin host family. Så det blev en sväng & titta på alla monumenten givetvis! Söndagen slöade vi mest, Frida låg och sov i timmar & jag kolla film, haha roliga vi är! Efter att vart sega en hel dag besluta vi oss iallafall att åka på bio. Så det blev 3D-bio på courthouse = Liggstolar ♥ och vi såg "Teenage Mutant Ninja Turtles" , faktiskt riktigt bra! Se den! Måndag & tisdag har jag mest legat inne sett på film & vilat. Nu har jag bara ont litegran ibland & pyttelite feber emellan åt kvar, så det går åt rätt håll! Nu är klockan massor...typiskt mig, varför är jag så kvällspigg & så tröööttt på morgonen!? Hate it.

Imorgon ska jag äntligen iväg till frisören.
Säger godnatt här i USA & godmorgon till er hemma i Sverige!

// Bästa Panera //
// Brunch //
 
 
 
 
 
 
 
// Jag & Friiiida. Den där bilden man alltid "måste" ta... haha. //
// Ser ENORM ut. haha. Vi behöver förövrigt jobba på dessa bilder ser jag!!
Förhoppningsvis finns det någon bättre på Nellies kamera? maybe.. // 
// Hade Nellie på besök från Boston. Och ja, att hoppa när man har njurinflammation var väl inte det smartaste av mig. Men ibland tänker man ju inte! Förlåt doktorn. //


// Hahahah, övertrötta & flamsiga tjejer. I love. ♥ //

// tröttiiiis //

// Svenska pannkakor. mums. //
// Mer maaaaat. Vi älskar mat. //
// Turtles med Megan Fox //
// Slutligen en snygg selfie tsm med min bio-date ♥ //

Kommentera här: