The last couple of days

Drog som sagt på "soul spinning" med min värdmamma förra veckan. Sjukt jobbigt, aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Men så kul!! Jobbade hela förra veckan & börjar komma in i detta nu. I torsdags åt jag & Line middag på en Kina-restaurang & efter det mötte vi upp Ida & Evelina vid bion och såg på "the longest ride" en av Nicholas Sparks alla böcker som blivit till film. Den var asbra dock lite väl långdragen. På fredagen åkte jag över till Ida & kolla film/åt godis med henne & Evelina. Myspys. På lördagen mötte jag upp Line & Malin inne i San Francisco för lite shopping & framåt kvällen blev det förfestande hos Malin & sedan utgång i SF med ett gäng tjejer! Sov sedan hos Evelina med henne & Ida och på söndagen åkte vi över till Malin & Line dit även Anna & Amelia kom innan vi begav oss in för en dag i SF. Denna vecka har jag hittills bara tagit det lugnt. Just nu sitter jag på dmv och väntar på att få ta körkort. Blir galen!! Har suttit här i 2,5 h redan & lär få sitta här och köa minst lika länge till. Så himla korkat system. Jag som sa när jag tog körkort första gången att det var första & sista gången men nu sitter jag här, för tredje gången för att ta körkort igen! Dumma amerikanare att ha olika körkort i varje delstat!! Har alltså redan ett svenskt, ett i Virginia & förhoppningsvis snart i Kalifornien med.


- påväg mot SF - 
- Kinamat & godaste sushin jag någonsin ätit!! -

- Filmmys hos Ida -

- Ida, Evelina & jag -

- Line & jag -
- Malin, Line, Ida, jag & Evelina -

- önskar det syntes hur sjukt branta backarna är här! - 
- medan barnen är i skolan = sällskapssjuk hund! -
- Rhea innan hennes dans -

Kommentera här: