Another weekend class

Så senast jag riktigt uppdatera befann jag mig forfarande med värdfamiljen i Tahoe och pluggade mest. Sedan var det dags för ännu en weekendkurs. Även Malin tog kursen vilket kändes väldigt skönt. Denna kurs gick faktiskt snabbare och lättare än förra och dessutom helt okej rolig så jag kan absolut inte klaga. Men att äntligen vara klar med mina 12 credits känns otroligt skönt!!!! Man måste alltså läsa 6 credits som Au pair på ett år, eftersom jag valde att förlänga fick jag därför läsa ytterligare 6 credits. (Olika beroende på hur länge du förlänger) men nu är det klart.


- Denna tjejen är guld värd alltså! -
 
 


 


 
- På lördagskvällen hade vi en "foto utmaning" (heter det så på svenska?) där vi fick ett papper med olika uppdrag man skulle gå ut i SF och göra, ta bild på i lag.. som man sedan fick poäng för. Sjukt kul faktiskt! "Take a picture when it looks like you're riding a horse in front of the carousel" -
- Take a picture with someone on the street -
- Take a picture with something that represents Fisherman's Wharf -

- Ask for hats and take a picture with your food at In'n'out -

- Museum tur -
 
 


 - Där sitter jag & gör mina uppgifter mitt på museumgolvet. oooops -

- Disney museum - 






 

Kommentarer:

1 Jenny:

Heyy!! Jag flyttar själv till SF i September för att vara au pair, såå tänkte mest höra vad kursen hette?! Den verkar ju ändå helt OK, om man bara vill ha sina credits gjorda liksom :)!

Svar: kul att höra, då kanske vi ses så småning om! :) Svarat & länkat till kurserna här: http://letstraveltheworld.blogg.se/2015/august/-question-weekendclass-au-pair.html#comment
Caroline Bengtsson

Kommentera här: