Let's go to the beach beach

Denna vecka har mitt schema varit väldigt annorlunda. Jobbade hela dagen måndag, tisdag. På onsdagen jobba jag ett par timmar på morgonen och var sedan ledig resten av dagen. Jag & Anna åkte en sväng för shopping & thaimat. Köpte födelsedagspressenter till Jordan & min värdpappa. Köpte även två plagg på rean. Ni vet hur speglar i provrum alltid visar minsta lilla sak i ansiktet osv...? Fick panik över mitt hår så åkte direkt efter det till frisören & färjade håret/utväxten lite spontant. Endast $30 och sååå nöjd. Efter det tog jag, Anna & Sandra en myskväll hemma hos Anna. Var även ledig på torsdagen sen så då åkte jag iväg till Mois hela dagen & hängde med henne vid poolen. Välbehövligt. Älskar våra samtalsämnen! Framåt kvällen skaffade jag ÄNTLIGEN gymkort, som jag dragit ut på det...haha. Men nuså!! Efter det mötte jag upp min värdfamilj på "El paseo" för födelsedagsmiddag för min värdpappa. Jobbade sedan hela dagen igår (fredag) från morgon till kväll. Tog med barnen till stranden så dagen flög förbi & jag är helt solbränd. hehe. När barnen lagt sig kom Sandra & Anna över för lite jacuzzi, chips & tv-mys. Har även jobbat hela dagen idag, men nu så är jag äntligen ledig för resten av helgen! Skönt.
 
- Dessa byxor + tröja fick jag med mig hem. Fixade alltså håret dirr efter detta. haha. SÅÅÅ glad att jag äntligen ska börja gymma igen så man kan känna sig bekväm med även såna här kläder så småning om. (igen) -
- Poolhäng hos fina Moa -

- "el paseo" , födelsedagsmiddag! -




- En dag på stranden -

Kommentarer:

1 mamma:

Skönt att du äntligen kommer igång att gymma som du pratat om ett tag men du är ju faktiskt redan fin i de kläderna <3 <3 <3

Kommentera här: