Lake Tahoe

Jag befinner mig som sagt för tillfället i Tahoe. Ligger ca 3h med bil "hemifrån". Supervarmt & nice på sommaren & desto kallare på vintern, hit åker nämligen de flesta amerikanare för att åka skidor! Familjen har ett hus här & åkte hit redan innan helgen. Jag åkte efter i egen bil i söndags. När jag kom fram bytte jag snabbt om & åkte vidare till klubben där familjen befann sig på fest. Ska alltså spendera hela Juli härborta. Tahoe är en sjuukt fiiin plats verkligen, ska försöka ta bilder på alla berg osv. någon dag så ni verkligen får se vad jag menar. Vi bor dock lite "öde" kan jag tycka. Det händer inte så mycket här och det är som att bo på landet igen. Närmsta shoppingcentret ligger timmar bort (vilket kanske är lika bra för mitt bankkontos skull?). Finns lite små restuaranger, några barer & mataffärer men det är allt. Sedan har jag väl inte sett eller gjort jättemycket heller, känner ju ingen här så blir väldigt segt. Åker iallafall hem (på egen hand) över helgerna för att hinna träffa min soul mates lite med. MEN om ett par veckor kommer ÄNTLIGEN världens bästa Lisa hit till mig!!!!!! Kan knappt fatta att hon (för andra gången) kommer och hälsar på mig.  Såååå glaaad ♥ Som jag saknar henne! Vi kommer spendera lite tid här i Tahoe & övriga tiden i älskade San Francisco. Annars så kan jag väl inte klaga så jättemycket...Mina jobbdagar går mest ut på att hänga vid poolen, äta god mat, sola, bada, gå på SPA, gymma osv. JA, ni hörde rätt! Efter FYRA månader har jag äntligen tagit tag i gymmandet igen. Haft träningsvärk från helvetet denna vecka, men det är det värt!
 

 - Mitt nya hem för en månad -

- Fest på klubben -

- Japp, här är "country" stil som gäller... eller något liknande? -



- Miles har haft skidläger denna vecka! Jajamän..De har alltså en nerkyld backe här där snön håller sig kvar även i 25°+ grader (eller mer). Sjukt! Har ju förstås ingen bild... det kanske ni kan få senare. För nästa vecka ska nämligen alla tre barnen ha skidläger! -

- Jordan har istället sovit borta denna vecka & vart på Cheerleading camp!!! Om jag är avundsjuk!? JAA. Så himla cooolt med cheerleading. -

- Kan inte låta bli att längta hem till hallen lite när man kommer in här... -

- Och så lite bilder från klubben där jag spenderar mestadels av mina dagar! -







 

Kommentera här: