So much love

Jobbade i stort sett hela förra helgen, Malin gjorde mig sällskap & barnens farbror sov även här. På fredagkvällen åt jag & Malin på thai & tog sedan en lugn kväll & sleepover hemma hos mig. På lördagen tog vi med oss Jordan och åt lunch på Bar bocci efter det plockade vi även upp Moa. Barnen åkte iväg på bio och vi stannade hemma och hängde i Jacuzzin och grillade lite. MUMS. Framåt kvällen när barnen somnat rörde vi oss in mot city. Vi tänkte bara dricka någon öl och sedan röra oss hem tidigt. Så blev det inte. Vi drog till "Bar None" och spelade beerpong och dit kom även några av våra svenskar från Clearlake. Hamnade på en efterfest på ett Rooftop och hade en helt perfekt kväll. Efter en lång, galen natt som vi inte behöver gå in på detaljer på så sov Moa & Malin hos mig, sov ca 2 timmar kanske innan vi gick upp & väckte killarna. Åkte in och tittade på Pride paraden en sväng innan det var dags för mig att återigen jobba.
 
- Bar Bocci - 
 
 
 
 
- Sorry, kommer bli många snapbider nu -

- Grillad kyckling, majs, potatis, fetaoströra, avoccado. Kan det bli bättre!? -
 

 

 

 
 

- Världens bästa svenskar ♥ -
 
 
- Oklart vad som hände här? -
- Pride! -
 
 
 
 
 
- och så en sista bild efter paraden, innan jobb...lagom pigga! -

Kommentera här: