Golden gate bridge

Denna vecka har mitt schema vart lite annorlunda. Jobbade 2h i måndagsmorse & var ledig resten av dagen! Gjorde mig inget, behövde verkligen sova ikapp lite efter helgen & även få tillbaka min röst, bli av med ögoninflamationen osv. haha. Åkte sedan och åt på Cheesecake med Malin framåt kvällen! I tisdags & onsdags så hade Malin & jag bestämt oss för att plugga & bli klara med uppgifter för weekendkursen nästa gång...det hände inte! Istället åt vi massa gott & solade hela dagen medan barnen va på camp. Så sjukt varmt, har fått en skaplig bränna nu!! Idag jobba jag 3h på morgonen & sedan ledig resten utav dagen. Jag & Malin tog en sväng till IKEA för att införskaffa bland annat saft & lite annat. Inte så mycket godis denna gång dock...men inväntar ett paket från mamma istället! hihi. Efter paj med vaniljsås, en fet räkmacka & ännu mer mat begav vi oss vidare och kikade ut över Golden gate en sväng. Vad jag älskar denna platsen dagar som dessa!

 





- När man inte kan välja filter...hahah! -

Kommentera här: