Hippe Tree

Denna vecka har det inte funnits så jättemycket intressant att skriva om. Mest jobbat &  "pluggat" en del & bara vart hemma mest. I onsdags däremot mötte jag upp Anna & Sandra för att köpa med oss lite mat och sedan ha picknick vid "the Hippie tree". Så himla fin utsikt & en av de varmare dagarna på länge. Haft sol & varmt i stort sett hela veckan, klagar jag inte på. Juni ska ju dock vara en av de "kallare" månaderna häromkring. Hittills kan jag inte hålla med, tycker det är varmt. Men gör inte mig något när jag vet att jag kommer ha solljus och värme under vintern medan det är kallt & mörkt hemma. haha. Detta kommer bli en lång helg. Har weekendkurs för att få ihop alla credits. Fredag-söndag denna helg & även en helg i Juli. Skönt att få det gjort. Blir sjukt långa dagar och ser inte framemot lektionerna heller...Men mina bruds kommer var där så är säker på att denna helg kommer bjuda på en hel del skratt ändå. 
 
- picknick -
 










 
 


Kommentarer:

1 Kajsa:

SÅÅÅÅ fina bilder!!!!! :*

Kommentera här: