Weekend Class

Dagarna rullar på, har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv nästan. Längtar tillbaka till DC allt för mycket & längtar även hem en del...tankarna snurrar och vi får se hur allt blir. Jag orkar inte skriva om det här ärligt talat, vet liksom inte vilka som läser och inte utan jag håller mig till att prata med mina närmsta. Är iallafall superlycklig för igår bokade världens bästa Lisafisa en resa hit!!! Så i slutet på juli kommer hon äntligen hit! Wiiie ♥♥. Var på kurs hela helgen för att få ihop mina credits, nu är hälften avklarat! Väldigt långa dagar & fick världens migrän och spydde mitt i allt. Lektionerna gick mest ut på hur man ska hantera olika konflikter osv. i livet, både som au pair och framtiden. Vi var även på några turistställen här i SF och var även voluntärer på ett Triathlon. Det var faktiskt en helt ok kurs & bra helg, att mina bruds också tog kursen gjorde det hela så himla mycket bättre. Efter kursen mötte jag & Malin upp Anna & Sandra för lite shopping. Fick med mig två par skor hem. Det jag verkligen behöver minst av allt!?! Men det var superrea (över 80%) & jag har suktat efter de så länge att de inte gick att hålla sig längre. hehe, det var jag värd!  I måndags när barnen var i skolan åkte jag till Anna en stund där även Sandra & Malin var, vi solade mest & tog det lugnt. Var så sjukt jäkla varmt, ca 35° & strålande sol. Man får passa på de få timmarna om dagen man faktiskt har tid att göra något. Idag får barnen sommarlov så väntar bara på att de ska komma hem. Nästa vecka har de läger om dagarna tror jag, skönt. Varit väldigt fullt upp senaste tiden, helt slut är jag. Igår iallafall så åkte jag & Line en sväng till Malin och hängde vid hennes pool & bara prata om allt möjligt, så himla nice. PUSS!
 
 
 
 
- Museum i Castro (Castro är en "Gay-plats", säger man ens så??? Här i SF) -
- Castro -
 
- Moa, Alexandra, Rebecca & Jag -
 
 
 
- Var lite kallt innan solen dök upp, så på med vinterjackan under...
Snyggt! Helt uppstoppad. haha -
 
 
 
 
- 2:a bilden...Gick alltså runt en HELT naken man med endast mössa & en socka på ****, haha, alltså sådant är tydligen helt normalt i San Francisco. Ingen på gatorna brydde sig liksom -
 
- Shopping! -
 

Kommentera här: