We are the heroes of our time

Jag har totalt tappat det här med att blogga.  Kanske får jag lite ny energi till att börja om när jag kommer till San Francisco och har lite mer att berätta om igen just nu händer det inget speciellt riktigt. Ska nog även införskaffa mig en bra kamera kanske? Anyways.  Förrförra helgen var Frida som sagt här. På lördagen drog jag, Gabbi & Hind ut i Clarendon på någon bar och efter det gick jag hem till Casey. Sov knappt på hela natten och det här med att jag ska lämna snart blir mer och mer ett problem. Men den historien behöver vi icke dra här. Var som sagt på mitt sista LCC möte, fikade med Hind & Gabbi och lite sånt sen under veckan. Har även jobbat en hel del och I helgen hade jag några tjejer här vi lagade mat & hade lite avsked. Kanske var lite tidigt egentligen har ju faktiskt 2 veckor kvar här än men eftersom väldigt många reser iväg på Spring breaket så var detta den helg som passa de flesta! Igår fixade jag äntligen Social Security Number, haha tog "bara" typ ett år att ta tag i och åt sedan lunch med Gabbi. Var St. Patrick's day igår, någon irländsk högtid har jag förstått. Jobbade några timmar på kvällen och drog sedan ut på någon bar med Hind & Gabbi. Helt ok! Nu är det onsdag och halva veckan har redan gått! Imorgon ska jag & Gabbi ut och äta med våra värdföräldrar och ha avskedsmiddag och till helgen åker jag förmodligen iväg till New York. 




// Alice på gymnastiken! //

// Lillan hittade alla mina skor //




// Flätade Ediths hår när det var blött //


// Clarendon Grill //
// Apple bee's med Hind & Gabbi //
// Hejdå middag med några av mina fina vänner härborta //
 
 

// Fick en flaska vin, ett kort & godis av Frida & Angelica & även godis & en bok av Shirin. Sötisar! //



// Finalen av melodifestivalen missade jag självklart inte heller! Ni som känner mig vet hur viktigt det är! Haha. Tycker det var helt rätt att Måns vann tycker dock personligen att Linus Svennings låt var riktigt jäkla bra med. //

// Middag på Pie-tansa m. host fam //

// Gabbis host kids dansar. Sötisar! //
// Kan inte fatta hur stooor Caspian blivit under detta året. Lillen. //

// St. Patrick's day //





// Mina babes ♥ //


Kommentera här: