ESC - LOVE

I lördags var ingen vanlig dag! Sverige vann nämligen Eurovision Song Contest!!!!!!!! Wiiiiiee. Ni som känner mig och vet hur tokig jag är detta kan ju ana hur himla lycklig jag var! 6 gånger 60 år har vi vunnit nu, inte så tokigt! Jag var hemma hos Anna och tittade tillsammans med henne, vi satt och hoppade i sängen, svettades, skratta, skrek, grät...allt! Så himla glada. Tror jag avlder, Bästa Bästa Bääästa Måns!! "Mums-Måns". Anna & jag lovade varandra redan innan programmet dessutom att vi ska åka och titta på finalen nästa år, så det måste bli av!! *Pinky swear*

 - Att han är så sjukt snygg (söt!!) & alltid gör sig bra på bild gör det ju inte sämre! - 

 
- 2 från snap, vi ser ju sådär lagom snygga ut! Anna är dessutom sjukis, stackarn. -
 

Kommentarer:

1 daniela:

jag blev också så glad när Måns vann!!

Kommentera här: