Memorial Weekend

I måndags var det en "röddag" så jag var ledig. Tjoho så skönt! Och väldigt behövligt med tanke på hur mitt schema ser ut framöver. Jobbar hela helgen sen hela nästa vecka & sen helgen efter så har jag kurs fredag-söndag, sedan jobb igen. Länge kvar innan jag är helt ledig nu på ett tag! Tack och lov är barnen i skolan om dagarna så man iallafall får lite ledighet då. Snart är skolan dessvärre över men då har barnen Camp istället. Hur som helst, tog det mest lugnt i måndags, planen var att vi skulle ha picknick men de andra tjejerna kunde varken ta sig med färja eller buss, gick visst inga på memorial day...sämst. Så jag & Malin möttes upp och åt lite på Thai framåt kvällen istället. Är lite förälskad i Thaimat. ♥ Igår & idag har varit helt vanliga jobbdagar. Barnens mormor är här just nu & stannar ett par veckor eftersom min värdmamma opererats idag. Så igår åkte jag, "Nanna" & ungarna iväg och åt middag på D'Angelo's. Mums, älskar det stället! Annars har jag mest varit hemma & tagit det lugnt. Har skadat ryggen på något vis så kan inte göra mycket mer. Händer visst alltid något när jag ska börja gymma just nu!!! (först sjuk, sen tar bankomaten mina pengar, sen ryggen, osv.)  Men ja, kan iallafall förtillfället inte ens böja mig ner för att knyta skorna, plocka upp en tröja från golvet eller något utan att vilja gråta, så sjukt ont gör det och gör till och med ont att gasa när jag kör bil...usch.
 
 

- Pokémon tokig!! -


- Tröttis efter skolan -

Kommentarer:

1 ɑ n n i k ɑ:

Mumsigt :D

Kommentera här: