Partynight in San Francisco

I lördag var det min OTURSDAG, verkligen.

Började med att jag & Malin skulle in till San Francisco och fastnade med bilen i en bom i taket i parkeringshuset, eller bara takräcket fastnade så bilen va ju hel liksom utan märken, haha. Men, Varningslampor börja blinka & tjuta i hela byggnaden och några vakter fick komma och hjälpa oss. Skulle sedan lämna tillbaka min plattång. Men det fick jag inte göra!? Så kanske blev lite väl otrevlig mot hon som jobba där. Usch. Sedan åkte vi hem till Malin och gjorde oss iordning. Efter det gick vi ner mot färjan för att åka över till SF. Stannade påväg dit för att sätta in pengar på mitt kort och det gick såklart inge vidare det heller. Här stoppar man in pengarna i bankomaten direkt & så sätts de in på kortet. Blev av med $300 eftersom maskinen lagga och tog pengarna men sedan "avbröt" så fick ringa både banken & polisen. Äntligen fått mina pengar tillbaka nu efter iaf. När vi kom in till San Fran. satte vi oss på någon bar/uteservering, jättemysigt faktiskt och tog varsin drink. Sedan var det dags för "au pair kryssning" och har väl ärligt talat gjort roligare saker...var inte imponerad alls!! Träffade dock ett härligt gäng med svenskar som gjorde det hela så mycket bättre! När båten sedan var i land igen följde jag med Line, Malin (finns 2 olika Malin som ni kanske förstått?) & Jennifer till Vessel där vi hamna på VIP och festade hela kvällen innan vi sedan åkte vidare på någon efterfest. Helt galen kväll (ni anar inte...), men vi hade kul! Låg sedan bakis i säkert 2 dagar, aldrig mått så dåligt förr...Men nog om det. Här kommer lite bilder! 


 


- Jag, Malin, Alexandra, Moa & Rebecca - 
 

- "Disco cruise" , så himla fult! hahaha -

- Vessel - 
- Fick låna några bilder av Malin. hehe. tack! -
- Jag & ("andra") Malin - 

Kommentera här: