Family

Jaha, ska väl ge det här med att blogga ett försök nudå! Känner att jag mest skjutit på det de senaste dagarna då jag vet hur mycket jag har att lägga upp & är för "lat" för att orka. haha. Vilket ilandsproblem! Hur som helst, familjen har varit här på besök i två veckor och åkte hemåt igen i fredags! Det var jättekul att träffa de igen efter ca 10 månader. Vi hann göra allt från att Hikea, "fira" Halloween & besöka Alcatraz till att åka på en lång roadtrip osv. Kan väl konstatera (precis som Michelle sa) att man tycker om varandra mer när man inte bor tillsammans. Haha. Med det sagt så borde jag nog leta lägenhet när jag kommer tillbaka hem. Ska bara lyckas få tag på ett jobb, någon som vill ge mig ett? hahah. Nej men hur som helst, var ändå väldigt mysigt att ha de här & kunna "fjanta" sig lite med sina systrar igen. Är aldrig så omogen & töntig som med mina systrar, men vi har ju även samma humor. ♥  Ska göra en klassiker och slänga upp 10 inlägg i rad här nu innan jag går och lägger mig. 

Natti natti, eller ja...godmorgon Sverige! 
 

Kommentera här: