Friday friday friday

Äntligen helg!

Denna vecka har gått lite små segt.
Har jobbat, gymmat, kollat film & mest bara varit hemma. Malin har varit över nästan varje dag, blir så när man bor så nära & "ens ungar" är i skolan. Idag åkte min värdmamma iväg med ungarna till deras mormor & morfar så jag jobba bara ett par timmar på morgonen & har sedan varit ledig resten. Mått skit dåligt idag dock... Malin var här, vi titta 2 filmer & åt svenska pannkakor. Mums! När hon rörde sig iväg för att hämta barn från skolan la jag mig och sov en liten stund och sedan har jag packat resten av dagen!! Dels för att min familj kommer om EN VECKA!!!!!!! GALET. Då ska vi iväg på Roadtrip. Wiho. Och de ska även få äran att ta med massor av mina saker hem. Nu är det även dags att boka flygbiljetter, exakt dag är inte 100% klart ännu men i mitten på Januari ser det ut som jag är tillbaka på Svensk mark igen. Buhu. Vad hände med tiden? Hur kan det redan vara dags... Men men, ska försöka va positiv ändå har ju trots allt gymnastiken & fina vänner och familjen hemma som väntar med. Dags att börja leta jobb & lägenhet och planera vad jag vill göra med mitt liv till nästa höst, våren & sommaren kommer mest bara gå att jobba, spara pengar, chilla & göra allt man inte gjort på så länge. Först ska jag njuta av mina sista månader här ♥ Imorgon ska vi på poolparty på ett rooftop inne i SF, sedan har Beccis bokat bord senare för drinkar med alla våra fina svenska bruds och sedan får vi  helt enkelt se var kvällen & resten av helgen slutar. 



- Mums! - 

- Förälskad i mitt senaste köp!!! - 
- Tänk om man kunde spola tillbaka tiden hit. Bästa i mitt liv. ♥ - 

Kommentera här: